Här hittar du svaren på vanliga frågor
Hur beställer jag era produkter?
Vad har ni för garantier?
Är ni certifierade?
Vad innebär de olika terrängklasserna?
Varför passar inte luckorna på mina koniska stolpar?
Vad kan jag använda för stolpinsats?
Vad betyder alla bokstäver och siffror i benämningen?
Hur ska stolparna skötas?
Hur räknar ni ut fraktpriset, och hur länge gäller det?
Varför anger ni leveransvecka och inte dag?
Hur ska jag reklamera fraktskador?
Varför tar det 1-2 veckor att få en lagerorder?
Vem skall jag kontakta om jag önskar besök/digitalt möte?
Söker ni personal?
"Moramast har kunniga, personliga och lösningsorienterade medarbetare."
Inga-Lill Abrahamsson
Teamledare, belysning
"Moramasts offerter återspeglar alltid vår förfrågan och vi får alltid svar till önskat datum. När något inte stämmer i förfrågan så får vi veta detta på en gång, eller så kontaktar Moramast konsulten."
Sascho Stojanovski
Offertstöd Utomhusbelysning Infraservice
"Ni sköter er exemplariskt! Snabba på samtal och offerter. En av dom lättare leverantörerna att jobba med. Är personligen tacksam för att ni gör det lätt att förstå då det lätt kan bli komplicerat. Gillar när ni ger förslag då vi inte har något exakt att gå på."
Jonas Fager
Teknisk kundservice
"Tackar för, som vanligt, bästa supporten!"
Eva Piispanen
Teknisk innesäljare, belysning
Håll dig uppdaterad
Nyhetsbrev
Med våra utskick får du inspiration och information direkt i din inbox.